카테고리 없음2009. 9. 14. 07:38


Well you done done me and you bet I felt it
(당신이 내게 한것 그리고 당신은 내가 그걸 느꼈다는 것을 안다)
I tried to be chill but you're so hot that I melted
(나는 냉담해지려 했지만 당신은 너무 뜨거웠고 나는 녹았다)
I fell right through the cracks
(나는 금을 통해 흘러내렸다)
Now I'm trying to get back
(나는 다시 돌아가려고 한다)
Before the cool done run out
(냉정함이 뛰어 나가기 전에)
I'll be giving it my bestest
(나는 그것에게 나의 가장 좋은 것을 줄것이다)
And nothing's going to stop me but divine intervention
(그리고 신의 개입 이외의 어느것도 나를 멈추게 하지 못할 것이다)
I reckon it's again my turn to win some or learn some
(뭔가를 얻거나 배우는 기회가 찾아왔다고 생각한다)

I won't hesitate no more, no more
(난 더이상 망설이지 않을거다)
It cannot wait, I'm yours
(기다릴수 없어, 나는 너의 것)

Well open up your mind and see like me
( 나처럼 당신의 마음을 열고 봐라)
Open up your plans and damn you're free
(당신의 계획을 시작해 그리고 제기랄 너는 자유다)
Look into your heart and you'll find love love love love
(너의 마음을 봐 그리고 당신은 사랑을 찾을 것이다)
Listen to the music of the moment, people dance and sing
(사람들이 춤추고 노래하는 순간의 음악을 들어봐)
We're just one big family
(우리는 그냥 하나의 큰 가족이다)
And it's our God-forsaken right to be loved love love loved loved
(그리고 우리의 버림받은 ~은 바로 사랑이 될 것이다.

So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
(난 기다리지 않을거야 난 확신해)
There's no need to complicate
(복잡해할 필요가 없어)
Our time is short
(우리의 시간은 짧아)
This is our fate, I'm yours
(이것은 운명, 나는 너의것)

Do you want to, come on
Scootch over closer dear
And I will nibble your ear

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
(나는 거울로 내 혀를 보느라 시간을 너무 오래 써버렸어요)
And bending over backwards just to try to see it clearer
(그리고 그것을 명확히 보려고 뒤로 구부렸다)

But my breath fogged up the glass
(하지만 내 숨결로 유리잔에 안개가 자욱하게 끼었다)
And so I drew a new face and I laughed
(그래서 나는 새로운 얼굴을 그리고 웃었다)
I guess what I'll be saying is there ain't no better reason
(내가 말할 것은 더이상 이유가 없다고 생각한다)
To rid yourself of vanities and just go with the seasons
(자신안에 있는 허영심 없애고 단지 계절에 따라 가라)

It's what we aim to do
(그것은 우리가 지향해야 할 것이다)
Our name is our virtue
(우리 이름은 우리의 좋은점이다)

But I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm yours

Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find that the sky is yours
(네 마음을 봐라 그리고 너는 하늘이 너의 것임을 발견할 것이다)
So please don't please don't please don't
(그래서 제발)
There's no need to complicate
(복잡할 필요가 없다)
'Cause our time is short
(우리의 시간은 짧기에)
This oh this oh this is our fate I'm yours
(이것은 우리의 운명. 나는 당신의것)

Oh I'm yours, oh I'm yours, oh
Baby, do believe I'm yours
You best believe, you best believe I'm yours


Posted by skyjumps